☎️ ESHOP székhelye Šaľa: +421 917 955 557 (H-P: 8:30-17:00) ✉️ E-mail: info@betalov.sk

Általános szerződési feltételek

Alapinformációk

Ezek az általános feltételek a BETALOV, s.r.o. társaság jogait és kötelezettségeit szabályozzák, Budova COV, Hollého 1854/9, 927 05 Šaľa székhellyel, Cégjegyzékszám: 36 554 855, Adóazonosító: 2021749653, ÁFA azonosító: SK2021749653, bejegyezve a Nagyszombati Kerületi Bíróság kereskedelmi nyilvántartásába, részleg: Sro, betét szám: 16363/T (továbbá “BETALOV”) és a mi vásárlóink, a BETALOV társaság között létrejött adásvételi szerződés eredményeként mint eladók és ügyfelek, mint vevők az interneten keresztül, amelynek tárgya a www.betalov.sk weboldalon található online áruházon keresztül történő áruvásárlás.

Ezek az üzleti feltételek vonatkoznak minden olyan szerződésre, amelyet a www.betalov.sk e-boltban az eladó és a vevő között távolról kötöttek az 1. sz. 102/2014. Coll. a fogyasztók védelméről távértékesítési szerződés alapján áruk értékesítése vagy szolgáltatásnyújtás tekintetében.

A BETALOV, s.r.o. az elárusító vállalat, Budova COV, Hollého 1854/9, 927 05 Šaľa székhellyel, Cégjegyzékszám: 36 554 855, Adóazonosító: 2021749653, ÁFA azonosító: SK2021749653, bejegyezve a Nagyszombati Kerületi Bíróság kereskedelmi nyilvántartásába, részleg: Sro, betét szám: 16363/T.

Vásárlónak tekintendő a fogyasztó vagy a vállalkozó.

Fogyasztó az a természetes személy, aki fogyasztói szerződés megkötésekor és teljesítésekor nem üzleti vagy egyéb vállalkozási tevékenysége körében jár el.

A vevő a fogyasztó, i. az a természetes személy, aki fogyasztói szerződés megkötésekor és teljesítésekor nem üzleti tevékenysége körében jár el. A gazdasági egység által végrehajtott vásárlásokra a Kereskedelmi Törvénykönyv irányadó. 513/1991 Coll.

Az eladó és a fogyasztó közötti jogviszonyokra, amelyeket a jelen ÁSZF nem kifejezetten szabályoz, a törvény vonatkozó rendelkezései az irányadók. nem. 40/1964 Coll. Polgári Törvénykönyv értendők, valamint a kapcsolódó előírások.

A vállalkozó egy: 

  • kereskedelmi nyilvántartásban regisztrált személy,
  • olyan személy, aki kereskedelmi engedély alapján folytat üzleti tevékenységet,
  • személy, aki az előírásoknak megfelelően kereskedelmi engedélytől eltérő engedély alapján folytat üzleti tevékenységet,
  • személy, aki mezőgazdasági termelést végez és külön szabályozás szerint bejegyzett személy.

A vállalkozó az ÁSZF szempontjából is az a személy, aki üzleti tevékenysége körében az előző mondat szerint jár el. Ha a Vevő a megrendelésben megadja az azonosító számát (IČO), akkor tudomásul veszi, hogy az ÁSZF-ben a vállalkozókra vonatkozó szabályok vonatkoznak rá.

Az eladó vállalkozó és vevő közötti jogviszonyokra, amelyeket ezen ÁSZF vagy az eladó és a vevő közötti szerződés nem kifejezetten szabályoz, a törvény 513/1991 Coll. vonatkozó rendelkezése az iránytadó. Az ÁSZF és az egyedi szerződés közötti eltérések esetén a szerződés szövege élvez elsőbbséget.

A BETALOV tevékenységei a felügyeleti szerv felügyelete és ellenőrzése alatt állnak.

Felügyeleti hatóság:

Szlovák Kereskedelmi Felügyelet

Prievozská 32

820 07 Bratislava

Felügyeleti osztály: A Nyitrai Szlovák Kereskedelmi Felügyelőség felügyelősége Nyitrán

Staničná 9 949 01 Nitra.


Vásárlás vevő általi regisztrációval és anélkül

Az ügyfél regisztráció útján vásárolhat, ami előnyöket és folyamatos információküldést jelent számára az általa megadott e-mail címre. A vásárlást az ügyfél regisztráció nélkül is végrehajthatja. Online áruházunk vásárlója lehet bármely jogi cselekvésre jogosult természetes személy vagy jogi személy, aki a www.betalov.sk weboldalon kifejezte érdeklődését az árubeszerzés iránt és árut rendelt. Ezen általános szerződési feltételek szerint az ügyfél bizonyos körülmények között egy harmadik felet is jelenthet, akit az ügyfél kötelező érvényű sorrendben jelöl ki jogi személynek, akinek a megrendelt árut el kell szállítani (továbbá „felhatalmazott személy“). A meghatalmazott személy nevének a kötelező érvényű végzésben történő feltüntetése tekinthető az ő hatóságának a megrendelt áru átvételére.


Áruk megrendelése és üzletkötés

Az áruk megrendelhetők az eladó e-shopján keresztül meadott megrendeléssel, telefonon vagy e-mailben. Az online áruházon keresztüli megrendeléshez kattintson a kosár képére a megfelelő felirattal, és az áruk bekerülnek a kosárba. Ezután eldöntheti, hogy szeretné e folytatni vagy befejezni a vásárlást. Ha be szeretné fejezni a vásárlást, menjen át a bevásárló kosárba, nyomja le a kosár ikont. A megrendelés a forma kitöltésével készül (nem érvényes a regisztrált vásárlókra) és biztosítja a “rendelés elküldése” ikonnal, ami által beleegyezik a termék kifizetésébe. A megrendelés elküldése után a megrendelésről szóló alátámasztást küldünk email formában az ön email címére (megrendelés elfogadása), mely a megrendelés számát, nevét és termék specifikációt, termék árát és postázási összeg (postaköltség), fizetés módja, termék leadási adatok, eladó adatait, valamint egyéb adatokat tartalmazza. A teljes megrendelés elküldése a vevőnek a Polgári Törvénykönyv szerinti szerződéskötési javaslatnak tekintendő, az eladó e-boltban tett ajánlata alapján. Az adásvételi szerződést az adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó javaslat kötelező megerősítésével kötik meg azáltal, hogy az eladó elfogadja a vevő megrendelését. A megrendelés elfogadását az árusító email vagy telefon általi értesítésben közli a vevővel. Az eladó általi elfogadás a megrendelés kötelező elfogadását jelenti. Ez nem a megrendelés e-kereskedelmi rendszerében való regisztrálását jelenti.


Árak

A megrendelt áruk vételára az online áruház weboldalán feltüntetett ár, míg a vételár meghatározásához az eladó érvényes árlistáját használják. Az összes termék ára ÁFA-val egybeszámított ár, hacsak az online áruház honlapján másképp nem szerepel. A termékek és szolgáltatások összes ára véglegesként szerepel, beleértve a hozzá tartozó áfát is a Szlovák Köztársaság vonatkozó jogszabályaiban meghatározott összegben (általában 20% - a pontos érték mindig megtalálható a számlán), viszont nem tartalmazza az áruk átadásának árát. A kedvezménnyel rendelkező árak a termék részleteiben megadott dátumig vagy a készlet erejéig érvényesek. Bármely további kedvezmény, amelyet a weboldalunkon az egyes termékekre felsorolt ​​kedvezménynek tekintendő, a vevő egyedi kedvezményei vagy az online áruházunk harmadik felekkel való együttműködésén keresztül nyújtanak, nem kölcsönösen egyesíthetők. A termék ára nem fedezi a szállítási, tanácsadási vagy egyéb költségeket, hacsak a termékleírásban az nem szerepel. Az eladó fenntartja a jogot az árak megváltoztatására, ill. az áruk vételárának jogszabályváltozására, az áruk előállítóitól vagy szállítóitól származó árak változása esetén. Az eladó vállalja, hogy az árut a vevőnek az áru megrendelésének pillanatában érvényes áron szállítja. Az eladó a megrendelés teljesítése előtt a bevásárlókosár oldalán feltüntetett módon fogadja el a megrendelt áruk fizetését. Az e-shop megrendelés része a vevő kötelessége, hogy a megrendelt árukért az árat fizesse az eladónak.

Fizetési mód

  • utánvétel
  • készpénz, kártya valamint ajándék utalvány általi fizetés – csupán személyes átvételnél

Minden szállítmányhoz adóügyi dokumentum van csatolva, amely garanciális tanúsítványként is szolgál.


Postaköltség és egyéb díjak

Az áruk feltüntetett áraihoz hozzáadjuk a következő postaköltséget a kézbesítés módjának és címének megfelelően 

  • utánvétel Szlovákiában 99 Euróig – 4,50 €
  • utánvétel Szlovákiában 99 Eurótól – ingyen
  • utánvétel Cseh Köztársaságban 99 Euróig – 4,50 €
  • utánvétel Cseh Köztársaságban 99 Eurótól – ingyen
  • utánvétel Magyarországon 99 Euróig – 5,00 €
  • utánvétel Magyarországban 99 Eurótól – ingyen
  • személyes átvétel a boltban - ingyen

Az eladó nem felelős a futárcég által okozott késedelmes áruszállításért.


Kézbesítési időszak

A szállítási idő azt jelenti, hogy az adásvételi szerződés megkötésétől számított munkanapon belül általában elküldjük az árut (átadjuk a terméket a szállítónak/kézbesítőnek). A szállítási idő tájékoztató jellegű, ennek meghatározása során a beszállító-vásárló tapasztalataira támaszkodunk üzletünkben, valamint a beszállítók jelenlegi rendelkezésre állására. Hossza általában 24 órától 21 munkanapig terjed, ennek megfelelően meghosszabbítható a szállítótól elérhető áruk függvényében is. A termék, mely raktáron van 2 napon belül kézbesítendő. Régebbi vagy nehezebben hozzáférhető áruk esetén ez az időszak meghosszabbodhat, amely esetén azonnal tájékoztatjuk a vásárlót, amint részletesebb információval rendelkezünk az áruk elérhetőségéről (egyes esetekben ez rövidesen az eredetileg megadott szállítási idő letelte után következhet be). A vásárló beleegyezik a szállítási idő meghosszabbításába, ha nem lehetséges a szállítási időn belül elküldeni a megrendelt termékeket. A helyzetről a lehető leghamarabb értesítjük az ügyfelet, és tájékoztatjuk az áru várható szállítási dátumáról, vagy javaslatot teszünk a csereáru leszállítására. Ha a további határidőn belül nem tudjuk biztosítani az árut, az ügyfélnek jogában áll elállni a szerződéstől. A megrendeléseket átlagosan naponta készítjük.


Az áruk átadásának helye és módja

Az áruk átadásának kötelezettsége az áru vevőnek történő átadásával, valamint a megrendelésben meghatározott meghatalmazott személy vagy a szállítónak való átadáskor teljesül. Futárszolgálat útján küldjük az árut levél / csomag formájában vagy levél / csomag utánvéttel formájában. Mivel egy klasszikus üzlet vagyunk, az online megrendelés elkészítése után az árut közvetlenül az üzletünkben is átveheti, miközben az fenntartja az online áruházban megadott árát. E-mailben értesítjük Önt arról, ha a termék át lett adva a futárnak, vagy ha készen áll személyes átvételre üzletünkben. Ha a termék nem érkezik meg Önhöz az e-mail elküldése után 7 nappal, kérjük jelentkezzen nálunk. E-mailben történő igazolást követően részletesebb információt nyújtunk a csomagjáról és a kézbesítés elmaradásának lehetséges okáról. A vásárló köteles átvenni a terméket a megadott helyen és időben, valamint átvenni a terméket a futár szolgálattól. Az ügyfél a szállítólevélben írásban igazolja az áru átvételét, amely utánvéttel történő szállítás esetén is igazolja az árut. Az áruval együtt az ügyfél számviteli bizonylatot kap, amely garanciális tanúsítványként is szolgál. Az áruk átadásának kötelezettsége akkor is teljesítettnek tekinthető, ha a vevő az elfogadott időben és helyen nem veszi át az árut, ill. nem hajlandó elfogadni az árut. Abban az esetben, ha az ügyfél nem veszi át az árut és az árut visszaküldik nekünk, jogunk van elállni az adásvételi szerződéstől, és az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek megtérítését követelhetjük az ügyféltől. (postaköltség a termék visszanyújtása esetén). A termék másodlagos elküldése csupán egyesztetési megegyezés után lehetséges. Nem vagyunk felelősek az áruk késedelmes kézbesítéséért, amelyet a futár vagy a címzett tévesen megadott címe okoz. Az ügyfél megszerzi az áruk tulajdonjogát, ha átveszi azokat a szállítás helyén és teljes mértékben megfizeti a vételárat. Az áru átvételévelekor a véletlen károsodás és a véletlen megromlás veszélye is áthárul a vásárlóra. A termék átvételekor a vásárló köteles leellenőrizni a termék csomagolásának állapotát (károsodás mely transzportáció okozhat) valamint hogy a termék milyen állapotban van. Károsodás esetén a vásárló jogosult a termék nem átvételére.


Garanciális időszak

Az összes eladandó termékre törvényileg 24 hónap garanciális idő van megszabva.

A BETALOV felelősséggel járul a vásárlóknak:

  • annak az árnak való megfelelés, amely a megrendelés elküldésének időpontjában volt érvényes, ha ·el lett fogadva a megrendelés 
  • károsodás mentes az elpostázás (kivétel a bazár cikkek)
  • áruk szállítása mennyiségben és minőségben a megrendelésnek megfelelően, feltéve, hogy azt elfogadták
  • adóigazolás csatolása.

A BETALOV nem felelős az esetben, ha: 

  • a termék késleltetett kihozatala a futárcég által (futár)
  • a termék késleltetett kihozatala a vásárló által rosszul megadott cím alapján
  • károsodás a futárcég által (futár); látszólagos károsodás a terméken (károsodott csomagolás stb.), ezesetben a vásárló elutasíthatja a csomag átvételét.


Megrendelés törlése

Ha törölni szeretné a még feldolgozatlan megrendelését, kérjük, mielőbb vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon keresztül és adja meg megrendelésének számát. Ugyanakkor fenntartjuk a jogot arra, hogy lemondjuk az árurendelését, ha az nem áll rendelkezésre (készlet eladása vagy az ajánlat visszavonása miatt) nem tudjuk átadni Önnek, vagy ha minden erőfeszítéssel sem tudjuk teljesíteni az áruk a megbeszélt időben vagy áron belül. Aránytalan nehézségeket és aránytalan költségeket okozna nekünk a megrendelt áruk értékéhez képest, hacsak nem állapodunk meg Önnel a cserében. A megrendelés törléséről telefonon vagy e-mailben azonnal tájékoztatjuk Önt.


Árukkal kapcsolatos panaszok

Részletesebb információkat és pontos feltételeket a Panaszeljárás részben talál.


Elfordulás a szerződéstől

A szerződés visszavonását az 1. sz. Törvény szabályozza. 102/2014. Coll. pontján távértékesítéssel kötött szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján történő áruértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás fogyasztóvédelméről, valamint egyes törvények módosításáról. Az eladó időben és megfelelő módon tájékoztatja a fogyasztót a szerződéstől való elállás jogáról 14 napon belül kezdődően a:

a) áruk átvétele olyan szerződések esetében, amelyek tárgya az áruk értékesítése,

b) szerződéskötés szolgáltatás nyújtáskor vagy

c) nem tárgyi adathordozón szolgáltatott elektronikus tartalom szolgáltatására vonatkozó szerződés megkötése.

A fogyasztó élhet az eladóval kötött szerződés elállásának jogával, papíron vagy más tartós adathordozón (például e-mailben) nyilvántartás formájában; ha a szerződést szóban kötötték meg, a fogyasztó bármely egyértelműen megfogalmazott nyilatkozata, amely kifejezi a szerződéstől való elállási akaratát, elegendő a fogyasztó elállási jogának gyakorlásához. A fogyasztó a weboldalunkon elérhető elállási űrlapot használhatja.

A fogyasztó köteles az árut visszaküldeni vagy átadni az eladónak vagy az eladó által az áru átvételére felhatalmazott személynek legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó személyesen vagy az általa meghatalmazott személy útján kívánja átvenni az árut. Az első mondatban említett határidőt betartottnak kell tekinteni, ha az árut szállítási célra legkésőbb a határidő utolsó napjáig átadták.

A szerződéstől való elállást követően a fogyasztó viseli az áru visszaküldésének költségeit az eladónak vagy annak a személynek, akit az eladó az áru átvételére felhatalmazott, még akkor is, ha eláll a távértékesítési szerződéstől olyan árura vonatkozóan, amelyet jellegüknél fogva nem lehet postán visszaküldeni. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó vállalta, hogy ezeket maga viseli, vagy ha a fenti kötelezettségek egyikét sem teljesítette. Az elállás következményei nem merülnek fel és nem szűnnek meg, ha a vevő nem tudja visszaküldeni az árut abban az állapotban, amelyben átvette. Ez viszont nem lép érvénybe, ha:

1. az áruk visszaküldésének lehetetlenségét az ott meghatározott állapotban nem a vevő cselekedete vagy mulasztása okozza,

2. az áruk állapota megváltozott az áruk hibáinak feltárása érdekében megfelelően elvégzett ellenőrzés eredményeként,

3. a hibák felfedezése előtt a vevő eladta az árut vagy annak egy részét, vagy az árut részben vagy egészben elfogyasztotta, vagy megváltoztatta a szokásos használat során.

A c) pontban említett esetben a vevő köteles eladatlan vagy el nem fogyasztott vagy megváltoztatott árut visszaküldeni, és az eladónak kártérítést nyújtani azon összeg erejéig, amelyben részesült a használatból.

A vevő a szerződéstől való elállási időszak kezdete előtt elállhat a szerződéstől, amelynek tárgya az áruszállítás.

A vásárló nem fordulhat el a szerződéstől, ha annak a tárgya:

  • a fogyasztó egyedi követelményeinek megfelelő áruk, egyedi termékek vagy kifejezetten egyetlen fogyasztónak szánt áruk értékesítése,
  • gyorsan romló vagy romló áruk értékesítése,
  • védőcsomagolásba zárt áruk értékesítése, amelyeket egészségügyi vagy higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni, és amelyek védőcsomagolása a szállítás után tönkrement,
  • olyan áruk értékesítése, amelyek jellegüknél fogva a szállítás után elválaszthatatlanul összekeverhetők más árukkal.

Az elállási értesítés kézbesítésekor az eladó legkésőbb 14 napon belül visszaadja a vevőnek a tőle a szerződés alapján vagy a szerződéssel kapcsolatban kapott összeget, beleértve a szállítási és postai költségeket, valamint egyéb költségeket és díjakat. Az eladó ugyanúgy visszatéríti a fizetést, mint a vevő vásárlási fizetését. A vevő megállapodhat az eladóval a visszatérítés másik módjáról.

Az eladó nem köteles megtéríteni a vevőnek a többletköltségeket, ha a vevő kifejezetten más szállítási módot választott, mint az eladó által kínált legolcsóbb szokásos kézbesítési mód. A többletköltségek a vevő által választott szállítási költségek és az eladó által kínált legolcsóbb szokásos szállítási módszer költségeinek különbsége.

A szerződéstől való elállást követően az eladó nem köteles visszafizetni az összeget a vásárlónak, mielőtt az árut neki átadják, vagy amíg a vevő nem bizonyítja az áru visszaszolgáltatását az eladónak, kivéve, ha az eladó személyesen javasolja az áru átvételét. vagy az általa felhatalmazott személy útján.

A vevő felelős az áru értékének csökkenéséért, amely az áruk ilyen kezelése következtében keletkezett, amely meghaladja az áru tulajdonságainak és funkcionalitásának meghatározásához szükséges bánásmód körét.

Az áru leszállítását követően a vevőnek lehetősége van tesztelni annak funkcionalitását, de nem használhatja fel az árut, ha eláll a szerződéstől. Az áru jellegének, jellemzőinek és működőképességének megállapítása érdekében a fogyasztónak csak úgy kell kezelnie és megvizsgálnia az árut, ahogyan az számára lehetséges lenne a „kő” boltban. A vevő köteles az árut az elállási időszak alatt kellő gondossággal kezelni és megvizsgálni. Például a vevőnek csak fel kell próbálnia a megvásárolt ruházatot, de nem szabad viselnie, és az eredeti címkékkel vagy más védő- vagy azonosító eszközzel kell visszaküldenie az árut.


Alternatív vitarendezés

Ügyfél - joga van az eladóhoz fordulni jogorvoslati kérelemmel (például e-mailben), ha nem elégedett azzal, ahogyan az eladó panaszát kezelte, vagy ha úgy véli, hogy az eladó megsértette fogyasztóját jogokat. Ha az eladó erre a megkeresésre nemleges választ ad, vagy a feladásától számított 30 napon belül nem válaszol rá, a fogyasztónak joga van az alternatív vitarendezés tárgyának megindítása iránti indítványt benyújtania a törvény alapján. 391/2015 Coll. Az ARS alanyai a 391/2015. Sz. Törvény 3. §-a szerinti szervek és felhatalmazott jogi személyek. Az AVR-szervezetek listája megtalálható a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériumának weboldalán: www.mhsr.sk. A fogyasztó a javaslatot a 391/2015. Sz. Törvény 12. §-ában meghatározott módon nyújthatja be.

A fogyasztó panaszt nyújthat be az RSO ADR platformon keresztül is, amely online elérhető a https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm címen.

Az alternatív vitarendezést csak a fogyasztó alkalmazhatja - az a természetes személy, aki a fogyasztói szerződés megkötésekor és teljesítésekor nem üzleti tevékenysége, munkaviszonya vagy hivatása területén jár el. Az alternatív vitarendezés csak a fogyasztó és az eladó között a fogyasztói szerződésből eredő vagy azzal összefüggő vitára vonatkozik. Az alternatív vitarendezés csak a távollevők közötti szerződésekre vonatkozik. Az alternatív vitarendezés nem vonatkozik azokra a vitákra, amelyeknél a vita értéke nem haladja meg a 20 eurót. Az AVR-szervezet megkövetelheti a fogyasztótól, hogy az ÁFA-val együtt legfeljebb 5 EUR díjat fizessen az ADR kezdeményezéséért. Ha egynél több szervezet felelős az alternatív vitarendezésért, a fogyasztónak jogában áll megválasztani, hogy melyikhez nyújtson be javaslatot. Az ADR mellett a fogyasztónak joga van az illetékes általános vagy választott bírósághoz fordulni.


Zárolagos rendelkezések

Ezek az általános szerződési feltételek a BETALOV és ügyfele között kötött adásvételi szerződés szerves részét képezik, és mindkét fél számára kötelezőek. Az adásvételi szerződés által létrehozott jogviszonyokra az adásvételi szerződés rendelkezései (azaz a kötelező megrendelés és megrendelés visszaigazolása, vagy egyénileg elfogadott feltételek), ezen általános szerződési feltételek és a vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadók. Az adásvételi szerződés rendelkezései elsőbbséget élveznek ezen általános szerződési feltételek és az általánosan kötelező jogi előírások rendelkezéseivel szemben. A BETALOV fenntartja a jogot, hogy ezen általános feltételeket egyoldalúan módosítsa vagy kiegészítse. Az általános szerződési feltételek bármilyen módosítása a www.betalov.sk weboldalon való közzétételük napján lép hatályba. Az adásvételi szerződésből eredő jogviszonyokra mindig az áruk kötelező érvényű megrendelésének idején hatályos általános szerződési feltételek az irányadók.

Ezek az általános szerződési feltételek 2020.02.18-án lépnek hatályba.


                                                                                                                        VISSZAVÉTELI LAP

Törvény szerinti elállás a szerződésből. 102/2014. Coll. távértékesítéssel kötött szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján történő áruértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás fogyasztóvédelméről, valamint egyes törvények módosításáról

(csupán az esetben töltse ki és küldje el ezt a lapot, ha biztosan el akar fordulni a szerződéstől)

- Kinek: BETALOV, s.r.o., Hollého 1854/9, 927 05 Šaľa-Veča székhellyel, Cégjegyzékszám: 36554855, Adóazonosító jel: 2021749653, ÁFA azonosító: SK2021749653, bejegyezték a Nagyszombati Kerületi Bíróság kereskedelmi nyilvántartásába, Sro szakasz, ügyiratszám: 16363 / T, info@betalov.sk, társasági végrehajtó: Ing. Vladimír Takáč.

- Ezzel kijelentem/kijelentjük*, hogy elfordulok/elfordulunk* a terméket illető szerződéstől/szolgáltatást illető szerződéstől*: ..............

- Megrendelés dátuma/elfogadás dátuma* ..............

- Fogyasztó vezetékneve és keresztneve/fogyasztók* ..............

- Fogyasztó címe/fogyasztók* ..............

- Elérhetőség/fogyasztó telefonszáma/fogyasztók* ..............

- Fogyasztó bankszámlája/fogyasztók* (fizetési összeg visszatérítésére) ..............

- Fogyasztó aláírása/fogyasztók* (ha ez a lap levél formában használandó) ..............

- Dátum ..............

* A nem illőt húzza át.